SÜLÜK TEDAVİSİ:
Hadis-i şerifte şifa kaynağı olarak gösterilen ve Batı literatüründe de yerini alan sülükle tedavi
(hirudoterapi), bir çok hastalığın tedavisinde mucizevi sonuçlar vermektedir.
Sülüğün salgısında bulunan yaklaşık 105 adet biyoaktif madde, sülüğün kan emdiği alandan vücut dolaşımına geçerek etki etmektedir.
Sülük tedavisinin başarılı olduğu birçok hastalık bulunmaktadır. Bunlardan Başlıcaları Toplardamar yetmezlikleri, kas yaralanmaları, kireçlenmeler, fibromiyalji, Diyabetik ayak yaraları, Romatoid artrit, Üveit, Behçet hast. ,sarı nokta hastalığı ve Göz Tansiyonu gibi bazı göz hastalıklarıdır.

HANGİ HASTALIKLARDA KULLANILIR:
·Migren ve sinüzit gibi başağrılarında,
·Sivilce, Akne gibi cilt hastalıklarında,
·Egzema ve Sedef hastalığında,
·Hipertansiyonda,
·Romatizmal Hastalıklarda,
·Kalp ve Damar hastalıklarında,
·İyileşmeyen doku yaraları,
·Diyabetik ayak yaralarında,
·Yara iyileşmesinde,
·Stress, sıkıntı ve Anksiyete gibi hastalıklarda..

SÜLÜK UYGULAMASI KİMLERE YAPILMAZ:
·Kan sulandırıcı kullananlarda (3 gün öncesinden ilacı kesmek kaydı ile uygulanabilir),
·Gebelerde,
·Hemofili gbi kan pıhtılaşma sorunu olanlarda,
·İleri derece yaşı olan ve düşkün hastalarda,
·Anemik hastalarda,
·Ameliyat öncesi kişilerde uygulanmaz.

DİKKAT!!!..
Size kullanılacak olan SÜLÜK; MUTLAKA STERİL VE TIBBİ SÜLÜK OLMALIDIR.
Tıbbi sülük dışındaki sülüklerin enziminden yeterli faydalanım sağlanamayacağı gibi, steril olmayan sülüklerden de enfeksiyon kapma riskiniz çok yüksektir.
Sülük uygulamasını, konusunda sertifikalı Doktorlara yaptırmanızı öneririz. Ehil olmayan ve Sağlık Bakanlığınca yetki verilmemiş, kurum ve kişilerce yapılacak uygulamalara itibar etmeyiniz.